*Ερχεται ο χειμώνας και παρά τις κατά καιρούς υποσχέσεις των «αρμοδίων» παραγόντων τα πολλά κενά ιατρικού προσωπικού στα περιφερειακά ιατρεία των Βορείων Σποράδων παραμένουν.
Ιδιαίτερα στη Σκόπελο και την Αλόννησο τα προβλήματα είναι ζωτικής σημασίας. Οι μόνιμοι κάτοικοι διαμαρτυρήθηκαν και συνεχίζουν να διαμαρτύρονται, αλλά κανένας δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται. Κάτι όμως πρέπει να γίνει άμεσα προτού συμβεί κάποιο δυστύχημα και τότε -κατόπιν του κακού- γίνουν «πρωτοσέλιδο» τα νησιά και τα προβλήματά τους. Ισως πρέπει στο επόμενο τηλεπαράθυρο που θα φιλοξενηθεί ο υπουργός Υγείας να του γίνει κάποια συγκεκριμένη ερώτηση και γι' αυτό το θέμα, μήπως υποχρεωθεί να βρει κάποια λύση.
Ι.Μ.,
Αθήνα
No comments:
Post a Comment