Wednesday, August 14, 2013
Ο ελεγκτής-φονιάς την δουλειά του έκανε... Κι όμως έχουμε πόλεμο!
Mihalis Belouhiotis
Ο ελεγκτής-φονιάς την δουλειά του έκανε, ακριβώς όπως και την δουλειά τους έκαναν τα SS που μάζευαν τους ανεπιθύμητους και τους έστελναν στο Άουσβιτς.
-
Έχουμε πόλεμο! Η ζωή ενός 18χρονου; 1 ευρώ! Κι οι «ελεγκτές εισιτηρίων» ούτε καν συνελήφθηκαν! Ποια δικαιοσύνη… πρόκειται για δηλητηριώδη φίδια που δαγκώνουν (δικάζουν) μόνον ξυπόλητους, αδύναμους κι υπηρετούν το κατοχικό καθεστώς!
-
Ελεγκτές εισιτηρίων ή αδίστακτα τσογλάνια, δολοφόνοι για 1 ευρώ, τσογλάνια των γερμανοτσολιάδων; Αληταράδες, για ένα κωλοεισιτήριο άξιζε να είναι νεκρός ένας 18χρονος; Πως θα αντικρύσετε στα μάτια τις οικογένειές σας αληταράδες ελεγκτές;
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment