Wednesday, August 14, 2013
Έχουμε πόλεμο! Η ζωή ενός 18χρονου; 1 ευρώ! Κι οι «ελεγκτές εισιτηρίων» ούτε καν συνελήφθηκαν! Ποια δικαιοσύνη… πρόκειται για δηλητηριώδη φίδια που δαγκώνουν (δικάζουν) μόνον ξυπόλητους, αδύναμους κι υπηρετούν το κατοχικό καθεστώς!
-
Ελεγκτές εισιτηρίων ή αδίστακτα τσογλάνια, δολοφόνοι για 1 ευρώ, τσογλάνια των γερμανοτσολιάδων; Αληταράδες, για ένα κωλοεισιτήριο άξιζε να είναι νεκρός ένας 18χρονος; Πως θα αντικρύσετε στα μάτια τις οικογένειές σας αληταράδες ελεγκτές;
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment