Ο Γιώργος Μιχελής, μετά την νίκη του συνδυασμού του στις δημοτικές εκλογές, μίλησε στον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί έξω από το εκλογικό κέντρο. Ο νέος Δήμαρχος είπε:
«Είμαι βαθιά υποχρεωμένος σε όλους τους κατοίκους αυτού του πανέμορφου νησιού που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους. Φίλες και φίλοι, δεν υπάρχει Κλήμα, Γλώσσα και Σκόπελος. Υπάρχει ένα νησί! Αυτό το νησί καλούμε να υπηρετήσω και θα το υπηρετήσω...
με όλες μου τις δυνάμεις. Έχω μαζί μου άξιους συνεργάτες, τόσο από τον συνδυασμό, όσο και εκτός συνδυασμού.
με όλες μου τις δυνάμεις. Έχω μαζί μου άξιους συνεργάτες, τόσο από τον συνδυασμό, όσο και εκτός συνδυασμού.
Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά του συνδυασμού για όλη τη βοήθεια που μου έδωσαν και την τεράστια προσπάθεια που έκαναν όλη αυτή την περίοδο. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους αυτούς που δούλεψαν δίπλα από τα παιδιά του συνδυασμού και δίπλα μου για να μας υποστηρίξουν σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια. Όλους αυτούς τους αφανείς ήρωες θέλω να τους ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου. Θέλω να ευχαριστήσω επιφανείς Σκοπελίτες, όπως ο εισαγγελέας κ. Πατσής, ο οποίος θα φροντίζει και για την νομιμότητα όσων κάνουμε στο Δήμο.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω όλους τους πολίτες της Σκοπέλου, αυτούς που με ψήφισαν αλλά και αυτούς που δεν με ψήφισαν... Θα είμαι τόσο ενωτικός που δεν μπορείτε να φανταστείτε. Ο κ. Βασιλούδης μου τηλεφώνησε πριν από λίγο, μου ευχήθηκε για την νίκη μας, τον ευχαριστώ γι' αυτό και θα είναι και αυτός και οι υπόλοιποι, άξιοι συνεργάτες μου στη νέα δημοτική αρχή.»

No comments:
Post a Comment