Το αποτέλεσμα των εκλογών της 7ης Νοεμβρίου μας δίνει τη βεβαιότητα ότι τελικός νικητής θα είναι ο συνδυασμός μας. Κι αυτό γιατί κρατηθήκαμε μακριά από υποσχεσιολογίες και ταξίματα και προβάλαμε μόνο αυτά που έχουν πραγματική σημασία. Μια ταυτότητα για το νησί μας, ένα φιλόδοξο και ρεαλιστικό όραμα και μια στρατηγική για να δώσουμε στον τόπο μας μακροχρόνια προοπτική. Το θέμα της ενότητας που προβάλλει ο αντίπαλος συνδυασμός είναι τόσο αυτονόητο και πεντακάθαρο που είναι να απορεί κανείς γιατί τίθεται.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι ψήφισαν τον συνδυασμό μας στις 7 Νοεμβρίου και να δεσμευθώ ότι εάν οι Σκοπελίτες μας εκλέξουν θα εργαστούμε ακούραστα και μεθοδικά για την πρόοδο του νησιού με διαφάνεια, αξιοκρατία και αποτελεσματικότητα.
Γιώργος Μιχελής
Υποψήφιος Δήμαρχος Σκοπέλου

No comments:
Post a Comment