Tuesday, May 7, 2013

Τουρίστες από Αργεντινή, Ρωσία, Ιαπωνία!

Στις τρεις άκρες του πλανήτη «φως» για… προσέλκυση τουριστών
Τόσο στο ανατολικό, όσο και… στο δυτικό ημισφαίριο στρέφονται οι φορείς της Μαγνησίας με πρωτοστάτες τους ξενοδόχους και συμπαραστάτη την Περιφέρεια Θεσσαλίας, για προσέλκυση τουριστών στη Μαγνησία και τη Θεσσαλία, καθώς φαίνεται ότι οι κοντινές Ευρωπαϊκές χώρες έχουν κορεστεί και δεν μπορούν να αποτελέσουν διέξοδο από την κρίση μέσω του τουρισμού, που είναι η ελπίδα της περιοχής.



Ήδη, «ποδαρικό» για τη φετινή σεζόν στο Πήλιο έκαναν τουρίστες από την Αργεντινή (!), στις 22 Μαΐου, αναμένονται τα πρώτα γκρουπ Ρώσων, ενώ ήδη γίνεται «άνοιγμα» προς τις αγορές της Ουκρανίας, της Ιαπωνίας (στο τέλος Ιουλίου θα φιλοξενηθεί αποστολή τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων) και, τέλος, γίνονται κινήσεις για απλοποίηση των διαδικασιών της βίζας προς την Αλγερία.


Τουρίστες με … χρήματα
Μιλώντας στο «Ράδιο Ένα» ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας Κώστας Λεβέντης, αποκάλυψε ότι φέτος θα επισκεφθούν την Ελλάδα και το Πήλιο περίπου 180 τουρίστες από τη μακρινή Αργεντινή…

Όπως ανέφερε ο κ. Λεβέντης η εταιρία που εκπροσωπεί, έχει έναν Έλληνα στο γραφείο της στο Μπουένος Άιρες και ήδη αρχικά έστειλε μερικά γκρουπ των 15-20 ατόμων και σήμερα έχει ξεπεράσει τα 180 άτομα.

«Φέτος «ποδαρικό» για την καλοκαιρινή περίοδο, στη Μαγνησία έγινε από τους Αργεντινούς, που είναι τουρίστες που έχουν τη δυνατότητα και αφήνουν χρήματα», ανέφερε ο πρόεδρος των ξενοδόχων.

Ο κ. Λεβέντης επισήμανε ότι οι Αργεντινοί επισκέπτονται την Ελλάδα, εδώ και 4-5 χρόνια, αλλά είναι κλασσικοί και επισκέπτονται κυρίως την Αθήνα και τους Δελφούς. Μετά τους δύο αυτούς προορισμούς, ο ίδιος πρότεινε και το Πήλιο, ώστε οι τουρίστες να επεκτείνουν τα δρομολόγια σε Μετέωρα, Πήλιο και νησιά των Βορείων Σποράδων, για ξεκούραση μετά τις περιηγήσεις τους.


Έρχονται οι Ρώσοι
Σύμφωνα με τον κ. Λεβέντη, το τουριστικό γραφείο με το οποίο συνεργάζεται, θα φέρει τους πρώτους Ρώσους επισκέπτες στο Πήλιο στις 22 Μαΐου, με πολλά γκρουπ για διακοπές δύο και τριών εβδομάδων.

Ο ίδιος ανέφερε ότι φέτος, θα γίνει μια προσπάθεια, μέσω προγραμμάτων, με παιδιά Ρώσων, που κάνουν διακοπές στην περιοχή, ενώ ανέφερε ότι καλά πηγαίνουν και τα εξειδικευμένα γκρουπ, που έχουν να κάνουν με γιόγκα, πεζοπορίες και άλλες δραστηριότητες και που απευθύνονται σε ειδικό τουρισμό.

Ωστόσο, στα μείον αναφορικά με την αγορά της Ρωσίας, ο κ. Λεβέντης ανέφερε το αεροπορικό εισιτήριο από Μόσχα προς Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, που είναι πολύ ακριβό και αυτό διότι όλες οι θέσεις των αεροσκαφών είναι κατειλημμένες. Ο δε μέσος όρος τιμών για ένα εισιτήριο είναι 330 ως 340 €, κάτι που κάνει πολλούς να το σκέπτονται.

Κινήσεις προς την Ουκρανία
Ο κ. Λεβέντης αποκάλυψε ότι έγιναν κινήσεις και προς την Ουκρανία, όπου υπάρχει ένα ενδιαφέρον και ήδη αποδίδει καρπούς η παρουσίαση της Θεσσαλίας που έγινε το 2012.
Όπως ανέφερε «έχει αρχίσει η Θεσσαλία φοβερά έντονα για την αγορά της Ουκρανίας και το καλό είναι ότι δεν «παίζει» ανταγωνιστικά με χαμηλές τιμές, αλλά ως ένα «ξεχωριστό προϊόν». Επισήμανε δε, ότι αυτός ο προορισμός θέλει δουλειά και επένδυση με όποιον κάνει το πρόγραμμα και τόνισε ότι προς αυτή την κατεύθυνση προσπαθούν οι φορείς συντονισμένα.

Εκτίμησε δε ότι οι αγορές των ανατολικών χωρών ίσως είναι η μοναδική διέξοδος για την περιοχή, καθώς οι Γερμανόφωνες χώρες δεν έχουν για τη Μαγνησία τέτοια δυναμική που παρουσιάζουν τα ΜΜΕ.

Τρία fun trip
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας και η Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, από 15 ως 17 Μαΐου θα οργανώσουν τρία fun trip, δηλαδή θα έρθουν στο Βόλο εξειδικευμένα στελέχη από τη Μόσχα και το γραφείο που υλοποιεί το πρόγραμμα και θα αξιοποιήσει από το 2014 το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου, θα φέρουν ανθρώπους που εργάζονται σε γραφεία για να γνωρίσουν την περιοχή (και το προϊόν που πωλούν), ενώ θα οργανωθούν δύο ακόμη τέτοιες φιλοξενίες με γερμανούς και αυστριακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, που πωλούν «πακέτα» για την περιοχή. Ο κ. Λεβέντης ανέφερε ότι πρόκειται για μια νέα μέθοδο προβολής, τονίζοντας ότι παραπέμπει στις πτήσεις τσάρτερ στο αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου.

Αποστολή από την Ιαπωνία
Αναφορικά με την αγορά της Άπω Ανατολής, ο κ. Λεβέντης ανέφερε ότι φέτος θα έρθουν στη Μαγνησία για πρώτη φορά αποστολή από την Ιαπωνία, μέσω της Turkish Airlines, στα τέλη Ιουλίου, με τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους.
Την φιλοξενία στηρίζουν η Περιφέρεια Θεσσαλίας, οι Δήμοι και οι φορείς και θα ξεναγηθούν σε όλη την περιοχή και τα αξιοθέατα της Θεσσαλίας, ενώ για τη Μαγνησία έχει προγραμματιστεί επίσκεψη στο Πήλιο και κρουαζιέρα στον Παγασητικό, που θα καταλήξει στη Σκιάθο.


Για Αλγερία
Όσον αφορά στην αγορά της Αλγερίας, ο πρόεδρος των Ξενοδόχων τόνισε ότι έγιναν αλλεπάλληλες πιέσεις προς το υπουργείο και την Πρεσβεία για το θέμα της βίζας και εξέφρασε ότι φέτος θα υπάρχουν περισσότεροι επισκέπτες στην περιοχή από τη νέα αυτή αγορά, που είναι πολλών εκατομμυρίων ανθρώπων και ένα ποσοστό περίπου 3% είναι εύποροι.
 http://www.magnesianews.gr/News/?EntityID=0bf9a0c2-f4f3-4e39-b445-fd3a583b92e8

No comments:

Post a Comment