Σύμφωνα με στοιχεία του Λιμεναρχείου Βόλου, τη Μ. Εβδομάδα φέτος διακινήθηκαν από και προς το λιμάνι του Βόλου 5.757 επιβάτες, 546 Ι.Χ. αυτοκίνητα, 121 φορτηγά και 141 δίκυκλα. Το ποσοστό επιβατών είναι αυξημένο κατά 38% σε σχέση με το 2012.
Σημειώνεται ότι, τη Μ. Εβδομάδα πέρυσι είχαν διακινηθεί 3.622 επιβάτες, 314 Ι.Χ. αυτοκίνητα, 151 φορτηγά και 52 δίκυκλα.
No comments:
Post a Comment