Wednesday, December 19, 2012

ΠΟΕ ΟΤΑ: Ανέστειλε αλλά...








Να αναστείλει τις κινητοποιήσεις της αποφάσισε σήμερα η ΠΟΕ ΟΤΑ, μετά από 45 ημέρες κινητοποιήσεων και ενώ σωροί από σκουπίδια έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε πολλές περιοχές της χώρας.

Όπως ανακοίνωσε η ηγεσία της ΠΟΕ ΟΤΑ, μπορεί να αναστέλλει τις καταλήψεις και τις απεργίες αλλά θα μεταφέρει την αντιπαράθεση με την κυβέρνηση για το θέμα της διαθεσιμότητας στις αίθουσες των δικαστηρίων. Ταυτόχρονα κάλεσε τους εργαζόμενους να ασκήσουν αγωγή και ασφαλιστικά μέτρα στο μονομελές Πρωτοδικείο του δήμου στον οποίο εργάζονται.

Μέχρι στιγμής, υπάρχουν 4 τέσσερις αποφάσεις που "παγώνουν" προσωρινά το μέτρο της διαθεσιμότητας απο δικαστήρια της Ξάνθης, της Κοζάνης, της Πάτρας και της Αθήνας, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ανάλογες προσφυγές έχουν γίνει από εργαζόμενους στους δήμους Νίκαιας, Αρτέμιδας, Αθήνας, Άρτας, Βόλου και Νέας Ιωνίας.


Όπως επισημαίνουν στελέχη της δημόσιας διοίκησης, εάν οι τελικές αποφάσεις δεν είναι υπέρ των εργαζομένων θα τους παρακρατηθεί αναδρομικά το 25% των μηνιαίων αποδοχών τους για κάθε μήνα που μεσολάβησε από την 12η Νοεμβρίου μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης. Παράλληλα τονίζουν ότι, αν η έκδοση της απόφασης καθυστερήσει πάνω από έναν χρόνο, υπάρχει κίνδυνος οι εργαζόμενοι να χάσουν οριστικά την ευκαιρία να μετακινηθούν σε άλλη θέση του δημοσίου.

No comments:

Post a Comment