Wednesday, December 19, 2012

ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Νεκρός ο 75χρονος που έπεσε στις ράγες του Μετρό

Νεκρός ανασύρθηκε ο 75χρονος άνδρας, ο οποίος είχε πέσει νωρίτερα στο συρμό του Μετρό στο σταθμό «Αγιος Δημήτριος». Για τον απεγκλωβισμό του ηλικιωμένου είχε στηθεί επιχείρηση από την Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Φωτογραφία αρχείου
Φωτογραφία αρχείου
Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει σαφές αν πρόκειται για ατύχημα ή για απόπειρα αυτοκτονίας.
Τα δρομολόγια του Μετρό στη γραμμή 2 Αγιος Δημήτριος-Αγιος Αντώνιος, εκτελούνται μέχρι το σταθμό της
Δάφνης.

No comments:

Post a Comment