Wednesday, December 19, 2012

Ούτε καν συγκέντρωση δεν έκανε η ΑΔΕΔΥ στο Βόλο


Λόγω της ελάχιστης συμμετοχής των εργαζομένων
Ελάχιστη ήταν η συμμετοχή των εργαζομένων της ΑΔΕΔΥ στην σημερινή 24ωρη απεργία, αλλά και στη συγκέντρωση που είχε προγραμματιστεί για το μεσημέρι στην Πλατεία Ελευθερίας και τελικά δεν έγινε!
Αν και ο πρόεδρος της ΑΔΕΥ Μαγνησίας Δημήτρης Κουτσούκος έδωσε ποσοστά απεργίας κατά μέσο όρο 30-35% σε όλες τις Δημόσιες Υπηρεσίες, χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τα ποσοστά σε δασκάλους, καθηγητές και νοσοκομειακούς γιατρούς, δεν ξεπέρασαν το 3 μέχρι 5%...

Ο πρόεδρος του Νομαρχιακού Τμήματος της ΑΔΕΔΥ, τόνισε η 24ωρη Πανελλαδική απεργία ήταν προγραμματισμένη εδώ και μέρες, σε συνέχεια των προηγούμενων κινητοποιήσεων, ενάντια στις απολύσεις, στις διαθεσιμότητες, στο φορολογικό που ψηφίζεται της επόμενες ημέρες και ενάντια στα μέτρα αυτά που δεν έχουν τελειωμό εδώ και τρία χρόνια.

Σχολιάζοντας την ελάχιστη συμμετοχή ο κ. Κουτσούκος ανέφερε ότι η εικόνα δεν είναι αυτή που θέλουν οι συνδικαλιστές, ωστόσο ανέφερε ότι υπάρχουν προβλήματα, που μπορούν να δικαιολογήσουν τους εργαζόμενους, αλλά υπογράμμισε ότι δεν μπορεί να υπάρξει εφησυχασμός.
«Το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Μαγνησίας, θα συνεχίσει να ενημερώνει τους εργαζόμενους και να τους κινητοποιούν, μέχρι να καταλάβουν αυτοί που κρατούν τις τύχες μας στα χέρια τους, ότι δεν μπορεί να την πληρώνει άλλο ο εργαζόμενος», επισήμανε ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Μαγνησίας.

Τέλος, στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας της ΑΔΕΔΥ, μερικές δεκάδες εργαζόμενοι της ΔΑΣ - ΟΤΑ και του Δήμου Ν. Ιωνίας, πραγματοποίησαν σήμερα το πρωί πορεία από το πρώην Δημαρχείο της Ν. Ιωνίας προς το Δημαρχείο Βόλου.

No comments:

Post a Comment