Wednesday, December 19, 2012
Η Νίκη 0-0 με Πανθρακικό στο ημίχρονο
Για το Κύπελλο Ελλάδας, η Νίκη με τον Πανθρακικό είναι στο 0-0 στο Πανθεσσαλικό. Η Νίκη, προσέχοντας τα νώτα της είναι καλύτεροι και είχε ευκαιρίες να προηγηθεί στο 13’ με τον Φλίγκο, στο 43’ με τον Παπαδόπουλο και στο 45’ με τον
Ουέλιγκτον.
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment