Wednesday, December 19, 2012

Η Νίκη 0-0 με Πανθρακικό στο ημίχρονο


Για το Κύπελλο Ελλάδας, η Νίκη με τον Πανθρακικό είναι στο 0-0 στο Πανθεσσαλικό. Η Νίκη, προσέχοντας τα νώτα της είναι καλύτεροι και είχε ευκαιρίες να προηγηθεί στο 13’ με τον Φλίγκο, στο 43’ με τον Παπαδόπουλο και στο 45’ με τον Ουέλιγκτον.

No comments:

Post a Comment