Monday, November 5, 2012

....και δεν έχεις πρόβλημα ρε μάγκα εσύ?

Παίρνεις 400 ευρώ και δεν έχεις πρόβλημα?

Είσαι άνεργος και δεν έχεις πρόβλημα?


Είσαι νέος ωθείσαι στην μετανάστευση και δεν έχεις πρόβλημα?


Τα παιδιά σου δεν έχουν παιδεία και δεν έχεις πρόβλημα?


Δεν έχεις υγεία και δεν έχεις πρόβλημα?


Σου καταστρέφουν τα όνειρα και δεν έχεις πρόβλημα?


Σου καταπατούν την αξιοπρέπεια και δεν έχεις πρόβλημα?


Οι ναζί κυνηγούν "τους άλλους" και δεν έχεις πρόβλημα?



Εμείς λοιπόν ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!



ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ- ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ! ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΟΝΟΠΟΛΙΩΝ-ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΕΕ ΜΕ ΛΑΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ!



ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΣΟΥ!


No comments:

Post a Comment