Με ένα σχόλιό του στο facebook, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, μέσα σε λίγες γραμμές, κατηγορεί ευθέως την κυβέρνηση για μηδενικό έργο και για τρομολαγνεία εν όψει της ψηφοφορίας...
Η οργή ξεχειλίζει από τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μάρκο Μπόλαρη ο οποίος μέσω της σελίδας του στο facebook ουσιαστικά φανερώνει τη στάση του, σύμφωνα με την οποία, δεν προτίθεται να υπερψηφίσει τα νέα επώδυνα μέτρα.
Οι κατηγορίες προς την κυβέρνηση είναι ιδιαίτερα σκληρές. Μεταξύ άλλων κάνει λόγο για μη τήρηση των προεκλογικών δεσμεύσεων, για μηδενικό έργο, για 8 μήνες χαμένους για την χώρα, για κενό πολιτικής ακόμη και για τρομολαγνεία!
Δείτε ακριβώς τι έγραψε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ:
No comments:
Post a Comment