Monday, November 5, 2012

ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΡΙΟ.....ΚΑΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ

ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΨΩΝΙΣΕΙ ΑΠΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΕ ΩΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ...

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΕ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗ....!!!

No comments:

Post a Comment