Monday, November 5, 2012
ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΡΙΟ.....ΚΑΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΨΩΝΙΣΕΙ ΑΠΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΕ ΩΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ...
ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΕ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗ....!!!
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment