Αρνείστε οι περισσότεροι να δείτε την πραγματικότητα. Ο,τι φάγατε 30 χρόνια αραχτοί στο Δημόσιο η και στον ιδιωτικό τομέα με τις αρπαχτές, τα επιδόματα, τις πρόωρες συντάξεις πολλές φορές από τα 38 & 40, τις συντάξεις μαιμού, τις λαμογιές των οποίων ουκ έστι αριθμός και χωρίς καμμία τιμωρία τα φάγατε και τελείωσαν όλα. Τώρα δεν υπάρχει σάλιο. Τέλος. Πρέπει να δουλέψετε σκληρά για να φάτε. Ο "βολευτής" δεν μπορεί να σας βολέψει με μια θεσούλα στο Δημόσιο να είστε αραχτοί και να σας πληρώνω εγώ με τους φόρους μου, ούτε επιδοματάκια και συντάξεις μαϊμού μπορείτε να έχετε. Όσο πιο γρήγορα καταλάβετε ότι πρέπει να βάλετε το μυαλό σας να σκεφτεί και να δουλέψετε τόσο το καλύτερο για όλους. Και όταν ψηφίζετε στο μέλλον θα πρέπει να ψηφίζετε αυτόν όχι επειδή σας δίνει ένα κομμάτι ψωμί σήμερα για να σας κοροϊδέψει και να σας κλέψει την ψήφο, αλλά αυτόν που δουλεύει για όλους και για το μέλλον αυτής της χώρας και να κλείνετε τα αυτιά σας σε λαικισμούς τύπου Ανδρέα την δεκαετία του 80, που επαγγέλονταν την αλλαγή και μόνο αλλαγή δεν είδαμε και των Συριζέων σήμερα που επαγγέλονται, ότι θα διατηρίσουν όλα τα κεκτημένα που μας έφεραν σε αυτό το χάλι
No comments:
Post a Comment