Friday, June 22, 2012

ΤΟ ΝΕΡΟ ΝΕΡΑΚΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ Η ΣΚΟΠΕΛΟΣ


ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΕΡΟ ΑΡΚΕΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΊΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΑΡΑΓΕ ΠΑΛΙ ΚΟΨΑΝΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ?

No comments:

Post a Comment