Friday, June 22, 2012
ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΊΑ ΕΧΕΙ ΚΛΉΣΗ ΑΠΟ ΤΗΣ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΡΙΉΜΕΡΟ?
ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝΕ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΕΑ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΘΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΡΜΌΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment