
Η τοπική επιτροπή της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στη Μαγνησία, επιχειρώντας να αναδείξει το ζήτημα της ρήξης και της αποδέσμευσης από την ΕΕ, ως κομβικό ζήτημα μιας εργατικής λαϊκής παρέμβασης που θα επιβάλει να πάνε τα πράγματα αλλιώς, οργανώνει την Παρασκευή 14/03 εκδήλωση στο Δημαρχείο του Βόλου και ώρα 19:00, με τίτλο:
«ΕΕ: στην Ουκρανία με τους ναζί, στην Ελλάδα φέρνει την κοινωνική καταστροφή - Να βγάλουμε τη θηλιά της από το λαιμό μας». Ομιλητές στην εκδήλωση θα είναι οι: Αντώνης Δραγανίγος, μέλος της Κ.Σ.Ε. της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ο Γιάννης Σηφακάκης, επίσης μέλος της Κ.Σ.Ε. της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
No comments:
Post a Comment