Άλλη μία υπόθεση Μ.Κ.Ο. παίρνει τον δρόμο της δικαιοσύνης στην οποία ενεπλάκη το 2012 το υπουργείο Εσωτερικών (Γ.Γ Ισότητας) και αφορούσε χρηματοδότηση ύψους σχεδόν 10 εκατ. Ευρώ της ΜΚΟ «Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Νέων Επιχειρηματιών» (ΟΕΣΥΝΕ). Αυτό καταγγέλλει με ερώτησή της προς τους Εσωτερικών και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας η Βουλευτής Μαγνησίας των Ανεξάρτητων Ελλήνων Μαρίνα Χρυσοβελώνη. Πιο συγκεκριμένα η κα Χρυσοβελώνη αναφέρει: σύμφωνα με δημοσίευμα του NEWMONEY εξετάζεται πλέον από τη Δικαιοσύνη υπόθεση της ΜΚΟ «Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Νέων Επιχειρηματιών» (ΟΕΣΥΝΕ). Η χρηματοδότηση προοριζόταν για την προώθηση της απασχόλησης
- επιχειρηματικότητας των Ελληνίδων μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» του ΕΣΠΑ, το οποίο διαχειρίζεται η Γ.Γ Ισότητας του ΥΠΕΣ σε συνεργασία με το υπουργείο Εργασίας. ’’Επειδή μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει γνωστό αν και κατά πόσον η εν λόγω ΜΚΟ προχώρησε το έργο που της ανατέθηκε, προϋπολογισμού 9.8 εκατομμυρίων ευρώ πρέπει να απαντήσετε εάν έχουν λάβει γνώση της μηνυτήριας αναφοράς οι αρμόδιες υπηρεσίες των υπουργείων Εργασίας και Εσωτερικών και αν ναι, ποια θέση έλαβαν ενώπιον της Δικαιοσύνης. Σε ποια φάση βρίσκεται σήμερα το εν λόγω έργο και πόσα χρήματα έχουν εκταμιευθεί συνολικά μέχρι τώρα για λογαριασμό της ΜΚΟ ΟΕΣΥΝΕ’’ υποστηρίζει η Μαρίνα Χρυσοβελώνη.

No comments:
Post a Comment