Tuesday, February 18, 2014
Πολύ κέφι, καλό φαγητό, ζωντανή μουσική και πλούσια δώρα... σας περιμένουμε να τσικνίσουμε παρέα την Πέμπτη στη "Νέα Φαντασία".
Οι μαθητές και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γ.Ε.Λ Κω
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment