ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ της ΔΗ.ΚΙ.ΠΟ νήσου Σκοπελου
.Την Τετάρτη και ώρα 7 στο Pablos θα γίνει ανοιχτή Γενική Συνέλευση της Δημοκρατικής Κίνησης Πολιτών με Θέματα :
1ο . Συλλογή υποψηφιοτήτων δημοτικών συμβούλων.
2ο. Σύσταση επιτροπής η ποία θα καταγράψει τα προβλήματα του νησιού και θα συλλέξει προτάσεις επίλυσης αυτών , για την κατάρτιση του Προγράμματος της Κίνησης.
3ο Οργανωτικές αρχές της κίνησης και συζήτηση για το κείμενο της Διακήρυξης Αρχών της δημοτικής κίνησης.
No comments:
Post a Comment