αυτό που γίνετε είναι από τα Άγραφα κάθε σύλλογος και κάθε συλλογακή λαχνούς τζόγος δηλαδή και δεν λεμε για τον ΑΟ ΣΚΟΠΕΛΟΥ που έκανε και πρέπει εκδήλωση εκεί χρειάζεται βοήθεια μιλήσαμε για συλλόγους .....άλλος λέει ελα με ενα 1 ευρώ κερδίζεις τι να πω εγώ τώρα ντροπή ?
No comments:
Post a Comment