Wednesday, February 26, 2014

Σε δέκα λεπτά εξαφανίστηκαν 15 τόνοι λαχανικών!

διανομή

Απίστευτες σκηνές εξαθλίωσης διαδραματίστηκαν σήμερα το πρωί, στην οδό Αργοναυτών, όπου έγινε η διανομή 15 περίπου τόνων λαχανικών από τον Σύλλογο Παραγωγών Πωλητών Λαϊκών Αγορών Ν. Μαγνησίας. Ήταν τόσος ο κόσμος που δεν χρειάστηκαν παραπάνω από 10 λεπτά της ώρας για να αδειάσουν τα περίπου 50 αυτοκίνητα των παραγωγών που είχαν προϊόντα προς δωρεάν διανομή. Η κίνηση αυτή έγινε στο πλαίσιο Πανελλαδικής απεργίας, με τους παραγωγούς να διαμαρτύρονται για τη διπλή φορολογία που τους επιβάλλει η κυβέρνηση.

Οι παραγωγοί των λαϊκών αγορών συγκεντρώθηκαν λίγο μετά τις 10 σήμερα το πρωί στον Άγιο Τρύφωνα και αφού ανέγνωσαν το ψήφισμα διαμαρτυρίας ξεκίνησαν με περίπου 100 αυτοκίνητα για να παραδώσουν το ψήφισμα στην Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας, στο γραφείο της υφυπουργού Υγείας Ζέττας Μακρή, στη ΔΟΥ Βόλου και στον δήμαρχο, ενώ λίγο μετά τις 11 κατέληξαν στην οδό Αργοναυτών (μεταξύ προβλήτας Τελωνείου και απέναντι από το Δημαρχείο Βόλου), και στις 11.25 ξεκίνησε η διανομή των οπωρολαχανικών και φρούτων που υπήρχαν σε περίπου 50 αυτοκίνητα.
Στο σημείο οι άνθρωποι που πήγαν για να εξασφαλίσουν μια σακούλα λαχανικών ξεπέρασαν τους 1000 και έπεφταν ατάκτως στους πρόχειρους πάγκους που είχαν στηθεί, με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός, ενώ τα προϊόντα των παραγωγών των λαϊκών αγορών εξαφανίστηκαν σε δέκα λεπτά της ώρας!
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Συλλόγου Παραγωγών Πωλητών Λαϊκών Αγορών Απόστολος Τσακανίκας τόνισε ότι οι παραγωγοί είναι αντίθετοι στη διπλή φορολόγηση που θέλει να επιβάλει η κυβέρνηση (ως αγρότες και ως έμποροι) και τόνισε ότι οι παραγωγοί ζητούν να φορολογούνται ενιαία ως αγρότες και για μια δραστηριότητα, να καταργηθεί το τέλος επιτηδεύματος και να μειωθεί το κόστος παραγωγής (πετρέλαιο, αγροτικό ρεύμα, σπόροι και λιπάσματα).
Αν και απεργία των παραγωγών σήμερα, στη λαϊκή αγορά της οδού Δημάρχου Γεωργιάδου στο Βόλο, εργάστηκαν μικροπωλητές και περίπου 10 παραγωγοί και ο Απ. Τσακανίκας επισήμανε ότι οι συγκεκριμένοι επαγγελματίες δεν έχουν καταλάβει τι τους επιφυλάσσει το μέλλον.
Διάλογος για Δευτέρα και Σάββατο
Σε ψήφισμα που κατέθεσαν προς τον δήμαρχο Βόλου οι παραγωγοί των λαϊκών αγορών ζητούν από να ξεκινήσει διάλογος για τη λειτουργία των λαϊκών αγορών της Δευτέρας και του Σαββάτου, γιατί στους δρόμους που λειτουργούν υπάρχουν προβλήματα εξυπηρέτησης των καταναλωτών.
ΑΠΟ  http://magnesianews.gr/

No comments:

Post a Comment