Monday, January 13, 2014
Σιγά τα’ αυγά με τον γελοίο Νταβρή! ‘Ήξερε ότι δεν πρόκειται να ξαναβγεί στην Αχαΐα και προτίμησε την αποστασία!
Μ’ αυτό τον γραφικό Νταβρή που γελάει όλη η Αεροπορία... Πάνο Καμμένε, έστω και τώρα καλά έκανες να τον στείλεις απ’ εκεί που ‘ρθε!
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment