Monday, January 13, 2014

Σιγά τα’ αυγά με τον γελοίο Νταβρή! ‘Ήξερε ότι δεν πρόκειται να ξαναβγεί στην Αχαΐα και προτίμησε την αποστασία!

Μ’ αυτό τον γραφικό Νταβρή που γελάει όλη η Αεροπορία... Πάνο Καμμένε, έστω και τώρα καλά έκανες να τον στείλεις απ’ εκεί που ‘ρθε!

No comments:

Post a Comment