Thursday, January 9, 2014

Μια τεράστια απορία: Όταν είσαι κόμμα που μιλάει για έξοδο από την ΕΕ, μονομερή διαγραφή του χρέους κλπ κλπ κλπ πότε (γαμώ το κέρατό μου) περιμένεις να το δείξεις μαζικά;

Συγχαρητήρια στα παλικάρια της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που τόλμησαν να αμφισβητήσουν την απαγόρευση και να κατεβούν στον δρόμο.

No comments:

Post a Comment