Μια τεράστια απορία: Όταν είσαι κόμμα που μιλάει για έξοδο από την ΕΕ, μονομερή διαγραφή του χρέους κλπ κλπ κλπ πότε (γαμώ το κέρατό μου) περιμένεις να το δείξεις μαζικά;
Συγχαρητήρια στα παλικάρια της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που τόλμησαν να αμφισβητήσουν την απαγόρευση και να κατεβούν στον δρόμο.
No comments:
Post a Comment