Στο σύντομο χαιρετισμό του, ο κ. Ζλατούδης υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι: «δεν είναι ακόμη μια πολιτική ομιλία, αλλά μια ευκαιρία για να γνωριστούμε καλύτερα και να μιλήσουμε για ότι μπορούμε να κάνουμε όλοι μαζί, από σήμερα και στο εξής, χωρίς να μιλάμε για το τι έγινε ή δεν έγινε στο παρελθόν, γιατί σε αυτήν την προσπάθεια, όπως είπε χαρακτηριστικά, δεν περισσεύει κανείς. Ακολουθώντας παραδείγματα που εφαρμόζονται αυτή τη στιγμή σε άλλα μέρη της Ελλάδος με τους ίδιους νόμους, με την ίδια οικονομική δυσπραγία», ήταν με απλά λόγια η έναρξη μιας νέας εποχής στη σχέση Δήμου-πολίτη.
Μετά την κοπή της βασιλόπιτας, οι προσκεκλημένοι, δοκιμάζοντας τοπικά εδέσματα, είχαν τη δυνατότητα να περιηγηθούν στους χώρους του γραφείου υπό τους ήχους ζωντανής μουσικής και να δουν σε απεικόνιση το πρόγραμμα του συνδυασμού.
No comments:
Post a Comment