Monday, January 13, 2014
ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΉ ΦΙΈΣΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΑΝ Απολογισμός 3ετίας της δημοτικής αρχής Σκοπέλου τελικά 7 άτομα και ο κολαούζος ειτανε...
Με την δήθεν
ομιλία του Δημάρχου στο "Ξενία" που δεν πήγε κανείς σκοπελίτης αυτό κάτι σημαίνει το καταλάβατε?
ΑΥΤΟ ΚΑΝΑΝ ΟΙ ΣΚΟΠΕΛΙΤΕΣ ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment