Monday, January 13, 2014

ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΉ ΦΙΈΣΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΑΝ Απολογισμός 3ετίας της δημοτικής αρχής Σκοπέλου τελικά 7 άτομα και ο κολαούζος ειτανε...



Με την δήθεν  ομιλία του Δημάρχου στο "Ξενία" που δεν πήγε κανείς σκοπελίτης αυτό κάτι σημαίνει το καταλάβατε?
ΑΥΤΟ ΚΑΝΑΝ ΟΙ ΣΚΟΠΕΛΙΤΕΣ ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

No comments:

Post a Comment