Tuesday, December 17, 2013
Πόσο μας λείπει o Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς... αυτές τις μέρες των εκατομμυριούχων βολευτών, της τρόικας, των μνημονίων, της δωσίλογης ακροδεξιάς μνημονιακής κυβέρνησης των Μερκελιστών τυο Δ' Ράιχ
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment