Wednesday, December 4, 2013

Χειμώνας… χωρίς ρεύμα και θέρμανση! Για να τολμήσει δικαστής, εισαγγελέας, εφοριακός, ΔΕΗ τζής... και τα ραδίκια ανάποδα! Το είπε η Βούλτεψη: θα βγουν καραμπίνες!

No comments:

Post a Comment