Wednesday, December 4, 2013
Χειμώνας… χωρίς ρεύμα και θέρμανση! Για να τολμήσει δικαστής, εισαγγελέας, εφοριακός, ΔΕΗ τζής... και τα ραδίκια ανάποδα! Το είπε η Βούλτεψη: θα βγουν καραμπίνες!
"
Το Γρέκι
"
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment