Thursday, December 26, 2013

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΟΡΤΕΣ ΤΩΡΑ....

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΕΡΓΊΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΛΕΒΆΡΗ...

No comments:

Post a Comment