Sunday, December 15, 2013

Τι επιτέλους γίνεται με τις Γερμανικές επανορθώσεις του ΙΙ Παγκόσμιου Πολέμου;;

20131211-151900.jpgΚύριοι Βουλευτές,
Τι επιτέλους γίνεται με τις Γερμανικές επανορθώσεις του ΙΙ Παγκόσμιου Πολέμου;;
  • Ποιος έχει την ευθύνη για το για άλλη μια φορά θάψιμο (ως όλα δείχνουν) του θέματος (ως όλα δείχνουν);;
  • Εάν είναι ο κ. Στουρνάρας που δεν έχει βουλευτική ασυλία, υπάρχει η δυνατότητα δικαστικού του ελέγχου;;
  • Και αν προφανώς ναι, γιατί δεν γίνεται τη στιγμή που κυνηγούν Έλληνες για 5.000 ευρώ;;
Όταν από αμέλεια του, προφανώς ηθελημένη, δεν διεκδικούνται οι σημερινής αξίας 1 τρις με τους τόκους (κατωτέρω πλήρεις λεπτομέρειες)  Γερμανικές επανορθώσεις;;;

No comments:

Post a Comment