Thursday, December 19, 2013

ΣΚΟΠΕΛΟΣ και κλαμαααααααααα η κυρία.....



ΚΑΙ τώρα που θα μας
βάλουν? καμιά θεσούλα ρε παιδιά...

No comments:

Post a Comment