Monday, November 11, 2013
Σκόπελος μπράβο στον δήμαρχο έκανε κουμάντο με την ΔΕΗ ........
αφού πήρε και το λαμόγιο και τα είπε όλα και της ενέργειες του τώρα οι Σκοπελίτες ησυχάσαμε ρε παιδί μου πω πω φοβερή είσαστε μπράβο σας .....
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment