Monday, November 11, 2013

Σκόπελος μπράβο στον δήμαρχο έκανε κουμάντο με την ΔΕΗ ........

αφού πήρε και το λαμόγιο και τα είπε όλα και της ενέργειες του τώρα οι Σκοπελίτες ησυχάσαμε ρε παιδί μου πω πω φοβερή είσαστε  μπράβο σας .....

No comments:

Post a Comment