Tuesday, November 12, 2013

Καθυστέρησε να αποπλεύσει το «Πρωτεύς» λόγω …ασθένειας

Λόγω ζαλάδας που αισθάνθηκε ο πρώτος μηχανικός του επιβατηγού - οχηματαγωγού σκάφους «Πρωτεύς» και κρίθηκε επιβεβλημένη η μεταφορά του στο Νοσοκομείο, καθυστέρησε για μισή ώρα να αποπλεύσει για τα νησιά των Βορείων Σποράδων, το πλοίο, σήμερα το πρωί.

Σύμφωνα με το Λιμεναρχείο Βόλου, νωρίς το πρωί ο μηχανικός του πλοίου αισθάνθηκε ζαλάδα και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο, ενώ κρίθηκε ότι δεν μπορεί να κάνει το ταξίδι στην κατάσταση που βρισκόταν.

Αμέσως έγιναν ενέργειες και βρέθηκε ο αντικαταστάτης του και η διαδικασία αυτή, είχε αποτέλεσμα το πλοίο να αποπλεύσει για τα νησιά ων Βορείων Σποράδων, στις 8 το πρωί, αντί για τις 7.30 που ήταν προγραμματισμένο.

No comments:

Post a Comment