Με νέα αγροτοδικεία απειλούνται αγρότες της Θεσσαλίας για τους αγώνες τους και συγκεκριμένα για τη συμμετοχή τους στο περσινό μπλόκο της Νίκαιας.
Αγρότες-συνδικαλιστές από την Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Καρδίτσας και την Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Νομού Λάρισας κλήθηκαν από τον πταισματοδίκη Λάρισας να καταθέσουν σήμερα Τετάρτη ως κατηγορούμενοι για τις περσινές κινητοποιήσεις.
Οι κατηγορούμενοι, εκπροσωπώντας τους αγροτικούς φορείς, στο υπόμνημα που κατέθεσαν, αναφέρουν ότι με τις κινητοποιήσεις «διεκδικούσαμε το δικαίωμα να ζούμε και να παράγουμε στα χωριά μας, έχοντας βιώσιμο εισόδημα για τις οικογένειές μας. Παλεύαμε ενάντια στις επιπτώσεις της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής της ΕΕ και της ελληνικής κυβέρνησης και στα κάθε είδους χαράτσια που μας εξαθλιώνουν και μας ξεκληρίζουν».
Αγρότες-συνδικαλιστές από την Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Καρδίτσας και την Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Νομού Λάρισας κλήθηκαν από τον πταισματοδίκη Λάρισας να καταθέσουν σήμερα Τετάρτη ως κατηγορούμενοι για τις περσινές κινητοποιήσεις.
Οι κατηγορούμενοι, εκπροσωπώντας τους αγροτικούς φορείς, στο υπόμνημα που κατέθεσαν, αναφέρουν ότι με τις κινητοποιήσεις «διεκδικούσαμε το δικαίωμα να ζούμε και να παράγουμε στα χωριά μας, έχοντας βιώσιμο εισόδημα για τις οικογένειές μας. Παλεύαμε ενάντια στις επιπτώσεις της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής της ΕΕ και της ελληνικής κυβέρνησης και στα κάθε είδους χαράτσια που μας εξαθλιώνουν και μας ξεκληρίζουν».
No comments:
Post a Comment