Friday, November 15, 2013

Φοιτητές ΕΜΠ προς ΕΡΤ: Ελάτε για εκπομπή στο Πολυτεχνείο

Να κάνουν εκπομπές μέσα από το Πολυτεχνείο καλεί ο Σύλλογος Φοιτητών του ΕΜΠ τους
εργαζόμενους της ΕΡΤ. Η ΠΟΣΠΕΡΤ με ανακοίνωσή της είχε καταγγείλει πιέσεις προς την Σύγκλητο του ΕΜΠ από την  αστυνομία να μην επιτραπεί η μετάδοση ραδιοφωνικού προγράμματος μέσω Internet από το Πολυτεχνείο, κατά τον επικείμενο εορτασμό που ξεκινάει αύριο και κορυφώνεται την Κυριακή.

No comments:

Post a Comment