Monday, November 11, 2013

Μήπως ξέρουν κάτι που δεν ξέρουμε;

Εξυπνακισμούς, ατάκες, κόντρες που «πουλάνε» στην τηλεόραση, είχε η αντιπαράθεση κυβέρνησης - ΣΥΡΙΖΑ στη συζήτηση της πρότασης μομφής που κατέθεσε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Επιβεβαιώθηκε και στην πράξη τελικά, όπως ήταν αναμενόμενο άλλωστε, ότι η όλη υπόθεση δεν ήταν τίποτα άλλο παρά μία φιέστα με στόχο τον αποπροσανατολισμό του λαού.

Είδαμε το νέο δίπολο να συγκρούεται, να διαφωνεί, να επιτίθεται, να κονταροχτυπιέται, αλλά στο τέλος, με μερικά αστειάκια, γελάκια και έξυπνες ατάκες, να συμφωνεί στο κύριο που είναι η διασφάλιση της συνέχισης της καπιταλιστικής ανάπτυξης. Στο μόνο που διαφωνούν είναι στη δόση, αν θα υπάρχει περισσότερο ή λιγότερο κράτος έναντι της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, εάν θα επενδύσουν Έλληνες ή ξένοι επενδυτές, εάν θα πουληθούν ακριβά ή φθηνά οι δημόσιες επιχειρήσεις. Για τη χασούρα που θα έχουν οι εργαζόμενοι, ούτε λόγος. Είναι δεδομένο πως στην ανάπτυξη μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα οι χαμένοι είναι οι εργαζόμενοι, ακόμα κι όταν παίρνουν κάποια ψίχουλα, όποτε και αν περισσεύουν από τους καπιταλιστές. Αυτό το ξέρουν και οι δύο, μόνο που δεν το λένε και προσπαθούν μέσα από τις φιέστες, σαν αυτή που είδαμε τις τελευταίες τρεις μέρες, να μας πείσουν πως η συνταγή του καθενός (με τη διαφορετική δοσολογία) είναι καλύτερη από την άλλη.
Πλανώνται οικτρά εάν νομίζουν ότι ο λαός δεν τους έχει καταλάβει. Θα 'ρθει η ώρα που οι εργαζόμενοι θα φτιάξουν τη δική τους συνταγή, θα δώσουν τη δική τους απάντηση και δεν θα έχει σχέση με το ένα ή το άλλο μείγμα. Όπως λέει άλλωστε και η παροιμία «Και η πίτα αφάγωτη και ο σκύλος χορτάτος δεν γίνεται». Ή ο λαός θα νικήσει ή τα μονοπώλια.
Με το μάγειρα, δεν ασχολείται κανείς...

No comments:

Post a Comment