«Εγώ που τάιζα επώνυμους στην Σκόπελο έχω φάει φαγητό και από τα σκουπίδια»!
Απόψε το βράδυ ο Αντώνης Σρόιτερ κάνει «Αυτοψία» στους δρόμους της Αθήνας, στο λιμάνι του Πειραιά, ακόμα και σε νοσοκομεία, όπου συναντά ορισμένους από τους εκατοντάδες άστεγους. Τα όσα λένε στην κάμερα της εκπομπής απεικονίζουν τη δραματική αλλαγή στη ζωή τους που από τα σεντόνια, κατέληξαν να κοιμούνται στα χαρτόνια!
Για τις ραγδαίες αλλαγές στη ζωή του μιλά και ο Χρυσόστομος Π. που για χρόνια υπήρξε σεφ σε ένα από τα γνωστότερα εστιατόρια της Μυκόνου. Τις γευστικές δημιουργίες του απόλαυσαν πολλοί επώνυμοι, αλλά όταν βρέθηκε στο δρόμο η ατζέντα με τους celebrities «φίλους» του αποδείχτηκε το πιο άχρηστο αντικείμενο. «Δούλευα και έχω φτάσει να παίρνω και 3.200 Ευρώ τον μήνα. Αποφάσισα να επενδύσω τις οικονομίες μου σε ένα εστιατόριο στη Σκόπελο. Δυστυχώς, δεν πήγαν τα πράγματα όπως τα περίμενα. Τα χρέη με οδήγησαν στη φυλακή, πούλησα ακόμη και το σπίτι μου για να μπορέσω να ξεχρεώσω. Ένα μεσημέρι βρέθηκα χωρίς ούτε ένα ευρώ στη τσέπη. Εκεί άρχισε το μεγάλο μου ταξίδι στους δρόμους. Έχω να μιλήσω στην κόρη μου τρία χρόνια. Πήγα στην Αθηνάς, εκεί όπου υπάρχει το συσσίτιο. Ντράπηκα να μπω μέσα. Μετά έπιασε η βροχή και εκεί αποφάσισα να πάω στο νοσοκομείο να βρω μια θέση για να περάσει η νύχτα. Εγώ που τάιζα επωνύμους έχω φάει φαγητό και από τα σκουπίδια».
Στους δρόμους της Αθήνας γυρίζει και ο Λεό Χ. που υπήρξε διευθυντής τουριστικού γραφείου, αλλά όπως λέει «Μόλις άρχισαν τα προβλήματα στην δουλειά μου άντεξα 9 μήνες. Και ένα απόγευμα έμεινα έξω από το σπίτι. Δεν περίμεναν ούτε για ένα βράδυ. Πρώτος σταθμός μου το Πεδίο του Άρεως. Τότε έμαθα ότι υπάρχει συσσίτιο στον Άγιο Παντελεήμονα. Πήγα εκεί και είπα “παιδιά είμαι και εγώ άστεγος, θέλω ένα πιάτο φαγητό”. Στο δρόμο έμαθα ακόμη και πώς ξαπλώνουν στο παγκάκι ώστε εάν χρειαστεί να σηκωθώ και να προστατέψω τον εαυτό μου. Οι άστεγοι κλέβει ο ένας τον άλλον».
Σε… καλύτερη κατάσταση φαίνεται πως είναι ένας ακόμα άστεγος, ο Γρηγόρης Μ., ο οποίος έχει μετατρέψει το αυτοκίνητό του σε σπίτι. «Προσπαθούμε να είμαστε αισιόδοξοι, η νύχτα είναι δύσκολη. Όταν είσαι στο δρόμο όλα είναι δύσκολα. Το αυτοκίνητο είναι το σπίτι μου, εδώ κοιμάμαι! Το αγαπάω, το προσέχω σαν το σπίτι μου ....».
Η κάμερα της εκπομπής του ALPHA απόψε στις 23:45 κάνει «Αυτοψία» και ο Αντώνης Σρόιτερ συναντά τους άστεγους… του διπλανού δρόμου! Ανθρώπους που δεν έχουν να χάσουν τίποτα, γιατί έχουν χάσει τα πάντα! Οικογενειάρχες που δεν έζησαν στο περιθώριο, αλλά βρέθηκαν ξαφνικά σε αυτό!
No comments:
Post a Comment