Οι ομάδες θα πηγαίνουν στα νησιά το Σάββατο και θα επιστρέφουν την Κυριακή. Γλυτώνουν έτσι τα πολλά έξοδα της μετακίνησης με τα ναύλα και θα χρεώνονται μόνο για τη διαμονή των μελών τους. Αλλά και σε αυτό το θέμα υπάρχει θετική εξέλιξη καθώς μετά πρωτοβουλία των δύο νησιωτικών ομάδων και της ΕΠΣΘ, εξασφαλίστηκε τιμή πακέτο στα 200 ευρώ για 10 δίκλινα δωμάτια, συν 10 ευρώ για το φαγητό που αντιστοιχεί σε κάθε δωμάτιο.
Έτσι, οι αγώνες θα γίνονται κανονικά (υπήρχε μεγάλο πρόβλημα με την αλλαγή δρομολογίων και την απόσυρση ενός πλοίου από το συγκεκριμένο δρομολόγιο) και τα νησιά θα έχουν κόσμο το βράδυ του Σαββάτου. Αρχή γενομένης από το Σάββατο 9/11 με τον αγώνα Σκόπελος-Ιωλκός να γίνεται στις 6 το απόγευμα υπό το φως των προβολέων για τη Β' Κατηγορία. Η απόφαση πέρασε από το σημερινό διοικητικό συμβούλιο με ψήφους 6 υπέρ (όλοι οι σύμβουλοι της πλευράς Μπατζιάκα), 2 κατά (από τους κ.κ. Θεοδώρου, Τζοβάρα) και 2 λευκά (από τους κ.κ. Καραγιάννη, Τασιόπουλο), ενώ σύμφωνα με πληροφορίες από την πλευρά του κ. Μπατζιάκα, σύμβουλος του κ. Θεοδώρου πρότεινε μέχρι να αλλάξουν τα δρομολόγια, οι νησιώτικες ομάδες να αγωνίζονται μόνο στο Βόλο για τον πρώτο γύρο και έπειτα οι αγώνες να γίνονται στα νησιά, κάτι που φυσικά θα ήταν εκτός λογικής και παράτυπο βάσει της προκήρυξης του πρωταθλήματος...
Η διοίκηση της ΕΠΣΘ θέλησε να ευχαριστήσει τους προέδρους των δύο ομάδων και την εταιρεία ΑΝΕΣ για την πρωτοβουλία και κοινωνική της προσφορά που έχει στόχο την ανάπτυξη του αθλητισμού στα δύο νησιά των Βορείων Σποράδων.
No comments:
Post a Comment