Wednesday, November 13, 2013

Ωρα μηδέν για λιμεναρχείο Αγ.Κωνσταντίνου Να δούμε τώρα πως θα πηγαίνουμε Σκιάθο και Σκόπελο?

Από τις ειδήσεις που πριν λίγους μήνες θα ήταν ΒΟΜΒΑ. Όμως πια έχουμε πάθει ανοσία και δεν μας κάνει εντύπωση τίποτα πια
Το λιμεναρχείο Αγ.Κωνσταντίνου κλείνει και όλα τα υπόλοιπα της περιοχής υποβιβάζονται σε απλά λιμενικά τμήματα (όχι ότι ήταν και τίποτα περισσότερο)


Το λιμεναρχείο Στυλίδας και άλλων της Φθιώτιδας πάνε για…θυσία. Με Αντιγόνη τους υπαλλήλους φυσικά

Οι τοπικοί άρχοντες θα βγουν και θα πουν: Ότι θα κάνουμε το αδύνατο δυνατό για να μην κλείσουν… αλλά όλοι γνωρίζουμε πως άλλοι αποφασίζουν. Το κακό είναι ότι όλοι λίγο πολύ γνώριζαν αλλά ουδείς έκανε κάτι. Το γραφείο της Περιφέρειας δυστυχώς μόνο για «βόλτες» στο εξωτερικό λειτουργεί.

Η ΤΡΟΙΚΑ θα μας πουν πάλι για να προσπαθήσουν να «σώσουν» το σύστημα! Εμείς απλά θα προσθέσουμε ότι κάτι μας λέει πως τα Ιδιωτικά Συμφέροντα (και πιστέψτε μας είναι πολλά), δείχνουν τα δόντια τους…

Αυτό που εύλογα παρατηρεί κανείς είναι ότι προεκλογικά πριν χρόνια, μόνο θα και ανάπτυξη ακούγαμε. Πια αν και είμαστε σε προεκλογική περίοδο, συνεχίζουν κάποιοι να «δαγκώνουν» με θύματα απλούς μεροκαματιάρηδες των 3 και 60.

Όπως είδαμε άλλωστε και στα δελτία ειδήσεων των μεγάλων καναλιών, μέχρι το τέλος του έτους άλλοι 5.000 δημόσιοι υπάλληλοι θα πάνε…σπίτια τους!!!

με τις υγείες μας....

No comments:

Post a Comment