Wednesday, November 20, 2013

Κρουαζιερόπλοιο «τράκαρε» στο λιμάνι

Κρουαζιερόπλοιο «τράκαρε» στο λιμάνι του Πειραιά


Ένα κρουαζιερόπλοιο προσέκρουσε στο λιμενοβραχίονα του Πειραιά κατά τη διαδικασία κατάπλου του. Το πλοίο τελικά έδεσε κανονικά ενώ δεν έχουν αναφερθεί μέχρι στιγμής τραυματισμοί.

No comments:

Post a Comment