Υπεύθυνοι για τον αργό θάνατο του λαού μας είναι κι οι δημόσιοι υπάλληλοι που ασκούν την καθεστωτική πολιτική, αλλά θέλουν και συμπαράσταση... Οι υπάλληλοι της ΔΕΗ που πετσοκόβουν το λαό με τις διακοπές ηλεκτροδότησης, οι εφοριακοί με τις κατασχέσεις, οι δικαστές που δαγκώνουν ξυπόλητους, αδύνατους κ.ο.κ.
No comments:
Post a Comment