Σε σχόλιο του για την επίθεση στο γραφείο του Μ. Βαρβιτσιώτη, το γραφείο τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ επισημαίνει:
«Το ΚΚΕ καταδικάζει την εμπρηστική επίθεση εναντίον του πολιτικού γραφείου του M. Βαρβιτσιώτη. Αυτές οι ενέργειες δημιουργούν σοβαρά ερωτηματικά για τους σκοπούς και τους στόχους που υπηρετούν».
No comments:
Post a Comment