Ο Γιώργος Ρουπακιάς ομολόγησε ότι είναι Χρυσαυγίτης και ότι σκότωσε τον 34χρονο στο Κερατσίνι
«Είμαι Χρυσαυγίτης» ομολόγησε ο δολοφόνος του 34χρονου -
Τη δολοφονία του 34χρονου Παύλου Φύσσα τα μεσάνυχτα της Τρίτης στο Κερατσίνι καθώς και ότι είναι μέλος της Χρυσής Αυγής παραδέχτηκε, σύμφωνα με την αστυνομία, ο 45χρονος που είχε συλληφθεί μετά από το περιστατικ
No comments:
Post a Comment