Επίθεση από τις δυνάμεις των ΜΑΤ δέχτηκαν οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έξω από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής, όπου βρίσκονται συγκεντρωμένοι από τις 7 το πρωί, στο πλαίσιο της διήμερης απεργίας που κήρυξαν η ΑΔΕΔΥ και η ΔΟΕ για σήμερα και αύριο, προκειμένου να τους απομακρύνουν. Νωρίτερα ο διευθυντής της Περιφερειακής Διεύθυνσης, Δημήτριος Γκίνης, αρνήθηκε να δεχτεί αντιπροσωπεία της ΔΟΕ και των Συλλόγων που παρευρίσκονται στη συγκέντρωση.
No comments:
Post a Comment