ΧΘΕΣ ΜΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ
Με τη δέουσα μεγαλοπρέπεια και σεβασμό στην ιστορία γιορτάστηκε χθες η απελευθέρωση της Λάρισας από τον τουρκικό ζυγό (31 Αυγούστου 1881) στον προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού Αναλήψεως του Σωτήρος στη συνοικία Αβέρωφ . Παρουσία των τοπικών και στρατιωτικών αρχών
τελέστηκε η επίσημη δοξολογία χοροστατούντος του μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. Ιγνάτιου ενώ πανηγυρικό λόγο για την εορταστική επέτειο εκφώνησε ο αντιδήμαρχος κ. Άρης Γαλάτος
No comments:
Post a Comment