53ΧΡΟΝΟΣ ΣΕ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Βρίσκοντας τη δύναμη, να βάλει το μαχαίρι στην καρδιά του, έβαλε τέλος στη ζωή του 53χρονος σε χωριό της Λάρισας. Τον άτυχο αυτόχειρα βρήκε νεκρό η μητέρα του όταν επέστρεψε στο σπίτι μετά την εκκλησία. Σύμφωνα με την αστυνομία, που ερευνά την υπόθεση, ο 53χρονος δεν άφησε κάποιο σημείωμα που να εξηγεί τους λόγους της απόφασής του.
No comments:
Post a Comment