Monday, September 2, 2013
ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 75 ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΜΟΝΟ 1 υπάλληλος έκανε στάση εργασίας στην απόφαση του συλλόγου εργαζομένων της ΠΟΕ – ΟΤΑ στις 29 Αυγούστου 2013» ερώτημα δικό μας είναι δυνατόν να έγινε αυτό?
Λήψη Αρχείου
Προς τα κομματικά στελέχη του νησιού
άντε
γεια σας
ΑΘΛΙΟΙ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΕΣ
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment