Tuesday, September 17, 2013

Ο Δήμος Σκοπέλου σε αντίθεση με όλους τους δήμους της Ελλάδος αποφάσισε την αύξηση των τελών Καθαριότητας και Φωτισμού 10%, γιατί......είπε κανείς τίποτα....σσσσσσσσσσσ ήσυχα γιατί κοιμόμαστε

No comments:

Post a Comment