Ο ψυχωμένος Παναιτωλικός υποχρέωσε τον Ολυμπιακό στην πρώτη του απώλεια στο πρωτάθλημα (0-0). Οι "ερυθρόλευκοι" απείλησαν όσο απειλήθηκαν. Η επέμβαση του αγώνα από τον Ράφαελ στις καθυστερήσεις. Από τις 31 Μαρτίου είχαν να μείνουν στο μηδέν οι πρωταθλητές Ελλάδας.
No comments:
Post a Comment